close

IMG_6709

 

My dear mom just asked me if I would like to change my name.

She thought that might be a way to make me luckier.....(which is a Chinese culture thing....)

After a second I said "Mom, guess what! I am super lucky than other ppl

because I have you and dad as my parents and grew up in this family. smile 表情符號"

So... she began to cry.... 

just kidding she absolutely didnt cry lol. 

But I felt I am too smart and have wisdom to say that. haha.....


今天早上親愛的小母問我要不要去改個會成為超級有錢人的特別名字~
看看能不能夠有好運氣。。。。
所以呢?一秒鐘後我說“媽咪~你知道嗎?
我天生就超級幸運了~因為有你們當我的拔麻!”
結果當下我媽就感動到哭了。。。
當然是騙人的。。。他有感動也是哭在心裡~
但我怎麼會回答這麼的聰明跟有智慧呢?哈哈哈哈~

 

arrow
arrow

    Angel 安啾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()